Cennik usług

SILNIK

  • Wymiana oleju silnikowego z filtrem  80-100 zł
  • Wymiana oleju przekładniowego  50 zł
  • Wymiana oleju w skrzyni biegów  80-100 zł
  • Wymiana filtra powietrza  60-100 zł
  • Czyszczenie i nasączanie filtra powietrza (gąbka) 80-100 zł
  • Czyszczenie i nasączanie filtra powietrza K&N  100-150 zł
  • Wymiana świecy zapłonowej  25-55 zł
  • Wymiana płynu chłodzącego  70-110 zł
  • Wymiana płynu w układzie sprzęgła  55 zł
  • Regulacja linki sprzęgła  25 zł
  • Wymiana filtra paliwa  30-55 zł

Regulacja zaworów – metoda śrubowa

  • Silnik 1 – cylinder (2 zawory)  180 zł
  • Silnik 1 – cylinder (4 zawory)  180-280 zł
  • Silnik R2 (4 zawory)  250-350 zł
  • Silnik R2 (8 zaworów)  280-400 zł
  • Silnik V2 (4 zawory)  280-420 zł
  • Silnik V2 (8 zaworów)  300-440 zł
  • Silnik R4 (8 zaworów)  350-480 zł
  • Silnik R4 (16 zaworów)  380-500 zł
  • Silnik V4 (16 zaworów)  400-520 zł

Regulacja zaworów – metoda płytkowa

  • Silnik 1 – cylinder (2 zawory)  200 zł
  • Silnik 1 – cylinder (4 zawory)  250 zł
  • Silnik R2 (4 zawory)   300-350 zł
  • Silnik R2 (8 zaworów)  400-800 zł
  • Silnik V2 (4 zaworów)  400-650 zł
  • Silnik V2 (8 zaworów)  400-850 zł
  • Silnik R4 (8 zaworów)  400-450 zł
  • Silnik R4 (16 zaworów)  450-500 zł
  • Silnik V4 (16 zaworów)  500-800 zł
  • Wymiana łańcucha rozrządu  270-490 zł
  • Wymiana tarcz sprzęgła  220-300 zł
  • Pomiar ciśnienia sprężania – 1 cylinder  100 zł
  • Smarowanie linki  40 zł
  • Wymiana linki  60-130 zł
  • Wymiana tłumika  60-90 zł
  • Wymiana układu wydechowego  170-220 zł
  • Diagnostyka motocykla komputerem TEXA  160 zł
  • Demontaż i montaż silnika  600-1600 zł

Demontaż, czyszczenie i regulacja gaźników

  • Silnik 1 cylinder  250 zł
  • Silnik R2 / V2 500-700 zł
  • Silnik R4  300-400 zł
  • Silnik V4  350-450 zł

Synchronizacja gaźników

  • Silnik R2  150 zł
  • Silnik V2  150 zł
  • Silnik R4  200 zł
  • Silnik V4  220 zł

Hamulce

  • Wymiana płynu hamulcowego – 1 obieg  50 zł
  • Wymiana płynu hamulcowego – Dual/ABS  180 zł
  • Wymiana płynu hamulcowego w BMW z „elektrycznym wspomaganiem”  400 zł
  • Wymiana klocków hamulcowych – 1 zacisk  55 zł
  • Regeneracja zacisku (wymiana uszczelnień, tłoczka)  150-180 zł
  • Naprawa pompy hamulcowej  110-170 zł
  • Wymiana tarczy hamulcowej  80-130 zł
  • Wymiana przewodu hamulcowego  90 zł
  • Wymiana szczęk hamulcowych  70-120 zł

Napęd

  • Wymiana łańcucha napędowego ( spinka / zakuwka )  250 / 300-400 zł
  • Naciąg i smarowanie łańcucha  50 zł
  • Mycie łańcucha  45 zł
  • Wymiana oleju w wale kardana  50 zł
  • Wymiana paska napędowego  400-600 zł

Zawieszenie

  • Serwis przedniego zawieszenia 400-550zł
  • Serwis przedniego zawieszenia UPSIDE DOWN 500-700zł
  • Wymiana łożysk główki ramy  350-450 zł
  • Regulacja łożysk główki ramy  250-300 zł
  • Wymiana łożysk wahacza  220-250 zł
  • Wymiana łożysk łącznika wahacza  180 zł
  • Wymiana łożyska w kole  50-100 zł
  • Centrowanie koła  160-220 zł

Ogumienie

  • Wymiana opony bezdętkowej – 110 zł
  • Wymiana opony dętkowej – 120-200 zł
  • Wymiana koła tylnego ( chopper ) dopłata w zależności od konstrukcji
  • Utylizacja pozostawionej opony  20 zł

Elektryka

  • Kontrola stanu akumulatora i ładowania  35 zł
  • Wymiana żarówki  25-55 zł
  • Montaż grzanych manetek  160-220 zł
  • Montaż gniazda zapalniczki / USB  90-160 zł

Transport

  • Transport na terenie miasta  Gratis 😉 *
  • Transport w promieniu 50km  120-170 zł
  • Transport na terenie kraju  1,5 zł/km

Inne

  • Przegląd ogólny motocykla – 150-200 zł
  • Roboczogodzina – 160 zł

Nasze zasady serwisowania i polityka:

  • Podane ceny brutto dotyczą usługi, nie zawierają ceny ewentualnych materiałów i części zamiennych.
  • Podane kwoty są cenami umownymi i są zależne od stanu technicznego pojazdu.
  • Cennik ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w świetle prawa.
  • Usługi nie ujęte w cenniku ustalane są indywidualnie.
  • W sprawach doboru części i kolejności wykonywania czynności serwisowych doradzamy według naszej wiedzy i doświadczenia.
  • Na wszystkich serwisowanych motocyklach, w których były wykonywane czynności związane z układami mechanicznymi lub podzespołami wpływającymi na bezpieczeństwo jazdy, wykonujemy krótką jazdę testową
  • Wymienione części “do wglądu” przechowujemy przez okres 2 tygodni- później są utylizowane.